Populair magazine groeit mee met de wijk
Beleef Vathorst is bezig aan haar zeventiende jaargang. Waar de focus van het blad -toen nog onder de naam ‘Vathorst Perspectief’- in het begin lag op nieuwe projecten, werkzaamheden en voorzieningen die gerealiseerd werden, ligt het accent van de inhoud nu op de bewoners van de wijk. Wat is hun verhaal? Waarom vinden ze wonen in Vathorst zo leuk? Beleef Vathorst is, na verschillende geslaagde restylings, uitgegroeid tot een volwaardig magazine over wonen in Vathorst. En het mooie is: jouw mening over het blad wordt gewaardeerd!
Beleef Vathorst gratis te verkrijgen
Beleef Vathorst wordt niet meer huis-aan-huis bezorgd, omdat er inmiddels ruim 7.500 woningen in Vathorst staan. Dat zou letterlijk in de papieren lopen. Vandaar dat de oplage is teruggebracht tot 4.000 exemplaren, die verspreid in de wijk worden aangeboden in witte zuilen. Op elf locaties waar veel mensen komen, staat de zuil met magazines in het zicht. Wie het leuk vindt, neemt hem gratis mee en kan thuis lezen over bewonersinitiatieven en wijkevenementen, maar ook inspiratie op doen op woongebied. De redactie van Beleef Vathorst komt vaak bij bewoners over de vloer die hun huis stijlvol hebben ingericht of op een unieke plek in de wijk een vrije kavel hebben gekocht.
Stijlvol, vriendelijk, toegankelijk
Ook worden projecten onder de aandacht gebracht en nieuwe stedenbouwkundige plannen gepresenteerd. Nog steeds is Vathorst een woonwijk in ontwikkeling en dat is vanzelfsprekend terug te zien in het magazine. De redactie hecht veel waarde aan mooie foto’s en een vriendelijke vormgeving, die het blad toegankelijk en leuk maken om te lezen. Deze week is de 33e editie van Beleef Vathorst in de wijk en online gepubliceerd.
Geef je mening over Beleef Vathorst!
Maar waar hecht jij als lezer waarde aan? Geeft het magazine een goed beeld van de wijk, is het herkenbaar en voldoet het aan een behoefte? Om die reden hebben we een lezersonderzoek uitstaan, heel eenvoudig online in te vullen. Wil je je mening geven? Vul dan de enquête in. Wij zijn benieuwd!
Klik hier om direct naar het lezersonderzoek te gaan.